miercuri, 2 iunie 2010

Scrisoarea unui bebelus catre mama sa


Ieri, 1 iunie a fost ziua copiilor. Ne-am bucurat şi i-am sărbătorit cum am ştiut noi mai bine. Mă gândesc la mamele care au făcut avort şi care au mustrări de conştiinţă. Ele cum s-au simţit ieri? Când ştiau că şi-au ucis pruncul … nu i-au dat posibilitatea să se bucure de viaţă … de ziua lui.

Stim aşa de puţine despre avort… Cred că nu vrem sa ştim mai multe. Avortul înseamnă ucidere, copilul are suflet din momentul conceperii …

Prin avort se ameninţă viaţa de pe pământ, se calcă porunca creaţiei data de Dumnezeu în rai, se atentează la viaţa celor mai nevinovate fiinţe omeneşti, care sunt copiii; se destramă familia, se îmbolnăveşte societatea întregă şi se aduc peste cei vinovaţi cumplite pedepse dumnezeieşti, atât în viaţă, cât şi după moarte. Apoi, sufletele copiilor avortaţi, nefiind botezate, nu pot intra in împărăţia lui Dumnezeu, ci aşteaptă ziua cea înfricosătoare a judecăţii, când singuri vor acuza pe părinţii care i-au ucis în faţa Dreptului Judecător Iisus Hristos.

Vă mai amintiţi de Samuel Armus? Avea 21 de săptămâni. Era încă în burtica mamei şi a fost depistat cu o boală numită spină bifidă. Avortul a fost prima opţiune a “specialiştilor”. Dar mama a refuzat. La operaţie, fotograful Michael Clancy a văzut cum mânuţa bebeluşului iese din uter şi apucă degetul doctorului care-l opera. După ce doctorul i-a dat degetul, mânuţa l-a strâns. Despre asta am scris aici, Aici sunt! Ai grija cum procedezi!




Scrisoarea unui bebelus catre mama sa

Buna mami, ce mai faci? Eu sunt foarte bine, multumesc lui Dumnezeu.

Au trecut doar cateva zile de cand m-ai conceput in burtica ta. Cu adevarat, nu as putea sa explic fericirea ce o simt pentru ca tu vei fi mamica mea.

Alt lucru care ma umple de mandrie este sa vad dragostea prin care am fost conceput. Totul se pare ca ar vrea sa-mi spuna ca voi fi copilul cel mai fericit din lume! Mami, deja a trecut o luna de cand m-ai conceput si pot sa vad cum corpusorul meu incepe sa ia forma, eu stiu ca nu sunt atat de frumos ca tine, dar acorda-mi o sansa! Sunt foarte fericit! Dar este ceva care ma preocupa.

In ultima vreme am observat ca sunt anumite ganduri ce se tot rotesc prin capul tau si nu ma lasa sa dorm, dar totul va fi bine, sigur acestea vor trece. Tu nu trebuie sa te framanti asa tare.

Mami, au trecut deja doua luni si jumatate, sunt foarte multumit cu noile mele manute, am o pofta teribila sa le folosesc pentru a ma juca.

Mami, imi spui ce se intampla? Pentru ce trebuie sa plangi in toate noptile? De ce cand te intalnesti cu tata incepeti sa strigati unul la altul tot mai mult? Am facut ceva rau, v-am suparat cumva? Va rog, voi face tot ce-mi sta in putinta ca sa ma iubiti.
Au trecut deja trei luni, mami te vad foarte deprimata, nu stiu ce se intampla, nu stiu ce sa mai cred, sunt foarte confuz. Astazi de dimineata am fost la doctor si ne-a dat o programare pentru maine.

Nu stiu pentru ce, eu ma simt foarte bine. Cumva te simti tu rau, mama?
Mami, sa facut deja ziua, unde mergem? Ce se intampla, mami? Mami, nu te intinde, nu este inca ora de odihna, nu imi este inca somn, vreau sa continuu jucandu-ma cu manutele mele.
Ah!!! Ce face tubul acesta in casuta mea?? Este cumva o noua jucarie?? Priveste!!! Hei, pentru ce vor sa absoarba casuta mea??

Mami, piciorusul meu, incearca sa il smulga!!! Doamne, pentru ce l-a smuls?? Ei nu vad ca ma ranesc?? Nu vad ca sunt mult prea mic pentru a ma apara singurel? Mami!!!
Asteptati, opriti-va! Asta este manuta mea!!

Mami, Apara-ma!!!

Mami, Ajuta-ma!!!

Spune-le sa se opreasca, iti jur ca de acum inainte ma voi purta frumos si nu iti voi mai da cu piciorusele.

Cum este posibil ca un om sa poata face asa ceva cu mine? El cu siguranta mi-o va plati atunci cand voi fi mare si puternic.

Au, mami! Deja nu mai pot suporta.

Au mami! Mami ajuta-ma!!

Mami, au trecut deja 17 ani din ziua cand eu am plecat si de aici de sus pot sa vad cum inca te mai doare pentru ca ai luat decizia aceea.

Te rog, nu mai plange, adu-ti aminte ca te iubesc si ca voi fi aici asteptandu-te cu multe sarutari si imbratisari.

Te iubesc mult!!!

Bebelusul tau

1 Comentário:

Anonim spunea...

Doamne ma facut sa plang

Trimiteți un comentariu

Părerea ta este importantă pentru mine ....

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger

Un fluturas .... pe scena vietii! © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO